- doskonalenie warsztatu z umiejętności rozmowy sprzedażowej, znajomości potrzeb Klienta zarówno widzianych jak i ukrytych
- nauka, doskonalenie umiejętności sterowania wyborem Klienta w oparciu na mocnych stronach oferty własnej, podkreślając słabe konkurencji
- nauka wykorzystania technik negocjacyjnych, umiejętnego zaspokojenia interesu obu stron z zachowaniem dobrych relacji
- nauka skutecznego docierania do Klienta poprzez rozmowę telefoniczną
- nauka zachowań wymaganych przy profesjonalnej obsłudze Klienta, budowaniu pozytywnej opinii o usługodawcy
- nauka obsługi tzw. "trudnego Klienta"
- nauka metod budowania długotrwałych relacji wzmacniających satysfakcję Klienta
© Copyright 2017 by MAGNUM
Finansowanie w ramach projektu pod nazwą "Mój Sukces Moja Firma" realizowanego przez Ośrodek Promowania i Wspierania Przedsiębiorczości Rolnej, współfinansowanego ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 i budżetu państwa w ramach Poddziałania 10.4.1. Łączna wartość udzielonej pomocy De Minimis 47 485,87 zł stanowi 11 198,45 euro.